01:55 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت فولاد خوزستان

تختال «فخوز» مشتری ندارد!
نماد برتر - کاهش محسوس تقاضای محصول تختال فولادی "فخوز" را می‌توان دلیل اصلی کاهش ارزش معاملات شرکت برشمرد.
بورس کالا و فروش محصولات فولادی با قیمت های متنوع!
نماد برتر - در این هفته شاهد عرضه ۲۰.۰۰۰ تن شمش فولاد شرکت بوده‌ایم، این عرضه با تقاضای ۲۳.۰۰۰ تنی مواجه شد و قیمت میانگین هر تن از آن ۱۰۳ میلیون تن رسیده است.
سرمایه "فخوز" ۵۰ هزار میلیاردی شد
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی شرکت فولاد خوزستان از محل سود انباشته موافقت کرد.
ریسک فروش «فخوز» با مصوبه جدید بالا رفت
نماد برتر- در حالی که 39 درصد فروش «فولاد خوزستان» از محل صادرات تامین می‌شود، مصوبه اخیر دولت می‌تواند روند درآمدزایی شرکت را دچار تغییر کند.
شفاف سازی "فخوز" از آثار منفی و مبهم شیوه نامه جدید
نماد برتر- شرکت فولاد خوزستان که امروز با افت قیمت سهام و صف فروش روبرو شده درخصوص آثار منفی و مبهم شیوه نامه جدید ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد، دست به شفاف سازی زد.
بازگشایی درگاه صادرات به روی «فولاد خوزستان»
نماد برتر- عملکرد شرکت فولاد خوزستان در امر فروش محصولات در مهر ماه به‌قدری مطلوب بود که جهش فوق العاده‌ای در درآمدزایی داشت.
سودسازی ۱۷۷۵ ریالی "فخوز"
نماد برتر- شرکت فولاد خوزستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۷۷۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۶۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۵۳ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
سرمایه "فخوز" ۵۰ هزار میلیاردی می شود
نماد برتر- هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۰ هزار و ۹۵۱ میلیارد و ۳۰۳ ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون ممنوعیت فروش فولاد خارج از بورس کالا، عرضه داخلی در بورس کالا نسخه شفاف بازارها و اختصاص تسهیلات بانکی به خریداران سلف بورس کالا اختصاص داشت.
فولاد خوزستان پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از سود انباشته داد
نماد برتر- فولاد خوزستان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
تولید فولاد خوزستان به مرز ۲ میلیون تن رسید
نماد برتر- تولید شمش فولاد خوزستان در نیمه نخست امسال، با رکورد همراه شد و به مرز ۲ میلیون تن رسید.
زنجیره تامین فولاد با چه چالش‌هایی روبه رو هستند
نماد برتر- درحالی که زنجیره تامین فولاد با چالش های عمده ای روبه روست که به نظر برای سه نماد فولادی حاضر در بازار سهام میتواند سناریوی جدیدی طراحی کرد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
 دادستان برای آزادی کارگران گروه ملی قول مساعدت دادند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران درمورد کارگران بازداشت شده این کارخانه عنوان کرد: در حال حاضر ۷ کارگر این کارخانه در بازداشت هستند و دادستان استان برای آزادسازی کارگران بازداشتی قول مساعدت داده است.
قول پرداخت حقوق خرداد کارگران گروه ملی تا یکشنبه
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: حقوق خردادماه کارگران گروه ملی فولاد ایران، روز شنبه و یکشنبه پرداخت می شود.